Re: cronjob με έξοδο στην κονσόλα

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Thu May 5 13:27:09 EEST 2011

2011/5/5 Σπύρος Γεωργαράς <sng at hellug.gr>:
> Αρχικά προσπάθησα να το κάνω μέσω .profile/.bashrc αλλά μου το fsck έλεγε ότι
> το partition is busy or mounted. Σε αυτό άκρη δεν μπόρεσα να βρω. Αν ξέρει
> λοιπόν κανείς τι παίζει σε αυτήν την περίπτωση, θα με ενδιέφερε

Λογικά είναι αυτό που λέει, δηλαδή το livecd κάνει από μόνο του mount όλα
τα partitions του linux που θα βρει και γι αυτό δε δουλεύει το fsck. Το πώς το
απενεργοποιείς αυτό είναι distro και livecd-scripts-specific.

> Έτσι αυτήν τη στιγμή έχω πάει μέσω cron. Φτιάχνω ένα cronjob για "current
> minute + 2" απ' όπου τρέχω το fsck (μέσω ενός script). Αυτό δουλεύει, αλλά δεν
> έχω καμία ένδειξη για το τι συμβαίνει στην κονσόλα

Λογικό αφού δουλεύει μέσω cron, πάντως να ξέρεις ότι υπάρχουν κάποιες
προδιαγραφές
για το τι interface πρέπει να έχει ένα cronjob. Π.χ., αν αυτό που θα
τρέξεις έχει
έξοδο αυτή στη στέλνει ο cron με email.

> Και εδώ είναι η ερώτησή μου, μπορώ να έχω την έξοδο του cronjob (stdout και
> stderror του script που εκτελεί το fsck) στην κονσόλα;

μπορείς να ανακατευθύνεις το output (stderr και stdout) σε αρχεία, τα οποία να
τα κάνεις tail -f σε ένα αχρησιμοποίητο virtual terminal αν σε βολεύει αυτό.