Re: Επιδοτήσεις μόνο από ..Internet Explorer

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Mon May 2 17:40:14 EEST 2011

2011/5/2 George Notaras <gnot at g-loaded.eu>:

> Αντίθετα, εγώ έχω αρχίσει και θεωρώ καλύτερο να υπάρχει κεντρική
> διαχείριση για όλα τα πληροφοριακά συστήματα του Δημοσίου όπως επίσης
> και review όλων των υπουργικών αποφάσεων που σχετίζονται με Πληροφορική
> από ανθρώπους που γνωρίζουν το αντικείμενο. Το να κάνει το κάθε
> Υπουργείο το δικό του σχεδιασμό σ' αυτά τα πράγματα μου φαίνεται μέγα λάθος.

Το να υπάρχει ένας νέος οργανισμός με σαφή στόχο την διαχείριση των
πληροφοριακών
συστημάτων και τη σύνταξη προδιαγραφών για τους διαγωνισμούς πιθανότατα να είναι
χρήσιμο, με τη λογική ότι συνήθως οι νέοι οργανισμοί απαρτίζονται και
από πιο νέους και
συνειδητούς ανθρώπους και παράγουν περισσότερο έργο (τουλάχιστον αυτή
την αντίληψη
έχω σχηματίσει, π.χ., ΚΕΠ). Αν όμως λειτουργήσει στραβά, τότε όπως
λέει και το gcc:

"error compiling committee.c: too many arguments to function"

Και τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα :P

Ίσως η "χρυσή τομή" θα ήταν να ασχολείται ο ενιαίος οργανισμός μόνο με
τις προδιαγραφές
που αφορούν τη διαλειτουργικότητα (όπως τα format των αρχείων και τη
χρηστικότητα των
ιστοσελίδων) και όχι με τους προϋπολογισμούς κλπ.