Επιδοτήσεις μόνο από ..Internet Explorer

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon May 2 16:35:05 EEST 2011

On 02/05/2011 11:09, Stefanos Kouzof wrote:
> 2011/4/28 George Notaras <gnot at g-loaded.eu <mailto:gnot at g-loaded.eu>>
>
>     On 27/04/2011 23:43, Eleftherios Kosmas wrote:
>
>     >                                       .......Αν είχαμε ένα
>     οργανισμό υπεύθυνο
>     > για τα πληροφοριακά συστήματα ολόκληρου του ευρύτερου δημοσίου τομέα
>     > τότε πιστεύω ότι κάποια πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά και στα
>     > πλαίσια του εφικτού. Μακάρι κάποια στιγμή να γίνει και αυτό.
>
>     ...Αλλά και γενικότερα μακάρι τις οποιεσδήποτε αποφάσεις να
>     τις παίρνουν οι κατάλληλοι άνθρωποι. Οτιδήποτε άλλο εκτός από αυτό είναι
> [...]

Αντίθετα, εγώ έχω αρχίσει και θεωρώ καλύτερο να υπάρχει κεντρική
διαχείριση για όλα τα πληροφοριακά συστήματα του Δημοσίου όπως επίσης
και review όλων των υπουργικών αποφάσεων που σχετίζονται με Πληροφορική
από ανθρώπους που γνωρίζουν το αντικείμενο. Το να κάνει το κάθε
Υπουργείο το δικό του σχεδιασμό σ' αυτά τα πράγματα μου φαίνεται μέγα λάθος.