Re: μπορώ να προκαλέσω droped packets στην ethX με sw?

Nick Demou ndemou at gmail.com
Sun Mar 27 20:48:50 EEST 2011

2011/3/26 Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr>:
> Σε μένα π.χ. σε Ubuntu 10.04.1 LTS δε φαίνεται να στέλνει _απολύτως_
> τίποτα το Evince όταν ανοίγω αρχεία PDF από τον τοπικό δίσκο.  Ούτε
> πριν, οε κατά τη διάρκεια του διαβάσματος, ούτε μετά.  Δοκίμασα το εξής
> σε laptop που έχει συνδεθεί με IPv4-only interface:
>
>    # tcpdump -n -l -vvvv -XX -r 2500 -w /tmp/dns.cap \
>          '(tcp or udp) and port 53' |& tee /tmp/dns.log
>
> Και δεν κατέγραψε ούτε ένα πακέτο, λόγω Evince.  Όσα PDF και να άνοιξα,
> να άφησα σε auto-scroll mode, ή να έκλεισα μέσα στην τελευταία ώρα.

Γιατι κοίταγες μόνο το port 53? Νομίζω ότι ο Ρικούδης ανέφερε το DNS
μάλλον ως πιθανότητα και όχι ως κύριο ύποπτο.

Παρατηρείς το ίδιο πρόβλημα με εμένα (επίσης σε Ubuntu 10.04) όταν
έχεις γερό packet loss? Π.χ.  tc qdisc add dev eth1 root netem loss
60%

(BTW ο'ύτε bug report δεν έχω προλάβει να κάνω)