filesystem εξωτερικού σκληρού

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sat Mar 12 10:00:17 EET 2011

On 12/03/2011 09:14, Thanasis wrote:

> Δηλαδή θέλω να πώ ότι, όταν γίνει το mount, τα permissions, τα οποία το
> mount point (το directory)είχε πριν, δεν παίζουν ρόλο, διότι αλλάζουν.

Ναι το έγραψα κι εγώ ότι το drive πρέπει να είναι mounted όταν θα
οριστούν το group και τα perms. Η λύση με τα mount options είναι πιο καθαρή.

PS: Αν μιλούσαμε για SAMBA share, τότε αν θυμάμαι σωστά θα μπορούσε να
ρυθμιστεί το SAMBA να δημιουργεί τα καινούρια αρχεία και φακέλους με
συγκεκριμένα ownership/permissions, άσχετα με τον πραγματικό χρήστη.
Υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνει τέτοιο permission enforcement σε local
filesystem; Το mount δεν βλέπω να έχει κάποιο σχετικό option. Νομίζω ότι
κάτι τέτοιο ψάχνει ο Αντώνης.