Ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Jun 28 13:27:22 EEST 2011

On 28/06/2011 11:30, Thanasis wrote:

> Ειλικρινά αδυνατώ να καταλάβω την ξαφνική ανησυχία σου για τα updates
> του ubuntu server...και ειδικά σε ένα thread που αφορά updates του
> firefox και τουλάχιστον μέχρι τότε που μιλάγαμε δεν είχε αναφέρει
> κάποιος κάτι.

Ο Νίκος Δήμου έκανε ένα γενικό σχόλιο για κάποια αναποδιά με τα updates
ακόμη και σε ubuntu server. Έκανα ένα σχόλιο πάνω σ' αυτό που έγραψε.
Δεν αναφέρθηκα πουθενά στον firefox κι επίσης δεν περίμενα καμία απάντηση.

Αντ' αυτού εσύ άρχισες να κάνεις περίεργες ερωτήσεις για πράγματα
οφθαλμοφανή και ειλικρινά ακόμα δεν έχω καταλάβει το λόγο αυτής της
συμπεριφοράς.

Επειδή έχουμε ήδη καταντήσει κουραστικοί, παίρνω πίσω το σχόλιό μου. Σαν
να μην το έγραψα ποτέ.