Ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Tue Jun 28 11:30:53 EEST 2011

on 06/28/2011 11:00 AM George Notaras wrote the following:

> Αδελφέ μήπως ξύπνησες στραβά σήμερα κι έχεις όρεξη για κουβέντα; Την
> αναφορά την έκανα quote στο αρχικό μήνυμα, στο οποίο απάντησες.

Αδελφέ εγώ δεν νομίζω ότι ξύπνησα στραβά, και να βοηθήσω καλοπροαίρετα
εσένα ήθελα, διότι άλλον εσύ ξύπνησες κάπως στραβά και με υπερβολικές ή
μάλλον ανύπαρκτες ανησυχίες.
Ειλικρινά αδυνατώ να καταλάβω την ξαφνική ανησυχία σου για τα updates
του ubuntu server...και ειδικά σε ένα thread που αφορά updates του
firefox και τουλάχιστον μέχρι τότε που μιλάγαμε δεν είχε αναφέρει
κάποιος κάτι.
Καλημέρα.