Re: Πρόβλημα εγκατάστασης ubuntu

Antonis Konstantinos Tzorvas antonis at tzorvas.com
Sat Jun 25 11:00:58 EEST 2011

Δοκίμασε αν θες με το Ubuntu 10.04 για να δεις μήπως είναι πρόβλημα της
συγκεκριμένης διανομής. Εσύ προσπαθείς να περάσεις την 11.04 η οποία είναι
και φρέσκια κλπ κλπ και μπορεί να έχει τα θεματάκια της :P

δοκίμασε κατευθείαν την amd64 (64bit) εγκατάσταση μην ασχολείσαι καν με το
32bit :)

2011/6/25 tony gourd <tony_gourd at hotmail.com>

> Καλημέρα, θέλω να εγκαταστήσω τα ubuntu 11.06 σε ena laptop hp (
> συγγεκριμενα το g42 ths hp) το εχω κατεβάσει και το.εχω βάλει στο cd όλα
> καλά μέχρι εδώ αλλα μόλις κανω restart τον υπολογιστή και παταω boot from cd
> ( εχω φτιάξει τισ ρυθμισεισ απο το.bios) μου βγαζει μεν τισ επιλογες παταω
> install from cd. Και μετα μαυρίζει η οθόνη και δεν γίνεται τίποτα την ολη
> διαδικασια την εχω κανει και με usb, τα εχω ξανακατεβασει και εχω δοκιμάσει
> τα 32bit και τα 64bit (εχω 64 bitτα windows kai elega.mpas kai auto fteei)
> γενικώς εχω βρεθεί σε αδιέξοδο

> [...]

Konstantinos Antonios Tzorvas
Student, Dept. of Information and Communication Systems Engineering
University of the Aegean
Karlovassi, Samos, GR-83200, Greece
Email: antonis at tzorvas.com