Πρόβλημα εγκατάστασης ubuntu

tony gourd tony_gourd at hotmail.com
Sat Jun 25 10:49:47 EEST 2011

Καλημέρα, θέλω να εγκαταστήσω τα ubuntu 11.06 σε ena laptop hp ( συγγεκριμενα το g42 ths hp) το εχω κατεβάσει και το.εχω βάλει στο cd όλα καλά μέχρι εδώ αλλα μόλις κανω restart τον υπολογιστή και παταω boot from cd ( εχω φτιάξει τισ ρυθμισεισ απο το.bios) μου βγαζει μεν τισ επιλογες παταω install from cd. Και μετα μαυρίζει η οθόνη και δεν γίνεται τίποτα την ολη διαδικασια την εχω κανει και με usb, τα εχω ξανακατεβασει και εχω δοκιμάσει τα 32bit και τα 64bit (εχω 64 bitτα windows kai elega.mpas kai auto fteei) γενικώς εχω βρεθεί σε αδιέξοδο