(My)SQL Limitations (off-topic)

Apostolos Bessas mpessas at gmail.com
Fri Jun 17 18:35:06 EEST 2011

2011/6/17 Giorgos Logiotatidis <seadog at sealabs.net>:
> Υπάρχει κάποιος τεχνικός περιορισμός σε sql βάσεις  (mysql, postesql)
> όσον αφορά των αριθμό των rows σε ένα table? Π.χ. ότι η mysql δεν μπορεί
> να δουλέψει πάνω από 10m rows ότι και να κάνεις ή ότι για να περάσεις τα
> x rows θα πρέπει να κάνεις αυτό

Για την PostgreSQL: http://www.postgresql.org/about/
Για τη MySQL: I wouldn't bother.

> Η εφαρμογή θα πρέπει να μπορεί να κάνει πολλά transactions ημερησίως και
> queries που θα απαιτούν (σύνθετα) joins.

ie θα χρειαστείς πολύ caching και denormalization, anyway :)

> Για την ιστορία δουλεύω στο melissi project [1] ένα free software
> (client and server side) cloud storage. Σε μία γραμμή θα μπορούσε κανείς
> να το πει dropbox alternative.
>
> Ήδη έχω κάνει αρκετή δουλειά με το mongodb (με κέρδισε και η δυνατότητα
> του gridfs) αλλά το schema έχει πολλά relations μεταξύ διαφορετικών
> collections (~= tables) οπότε προσπαθώ να διαπιστώσω εάν οι relational
> βάσεις θα ήταν καλύτερη επιλογή και εάν μπορούν να αντέξουν το βάρος.

Προφανώς, το ποιο είναι καλύτερο για τη χρήση που το θες μπορείς να το
κρίνεις μόνο εσύ.
Το mongo, πάντως, είναι document-oriented database, δηλαδή η δύναμή
του είναι στο να αποθηκεύει documents, aka non-relational data. Από τη
στιγμή που θες relations, ενδεχομένως να πρέπει να πας σε SQL. Ή
πρέπει τη relational πληροφορία να τη χωρέσεις στα documents. Ίσως αν
άλλαζες το schema σου το mongodb να σου έκανε (ξέχνα τα relations).
Επίσης, το gridfs γιατί το χρειάζεσαι; Έχεις υπ' όψιν κάτι αντίστοιχο
σε RDBMS;
Btw, το neo4j και γενικά τις graph databases τις έχεις υπ' όψιν; Είναι
μία "ενδιάμεση" λύση μεταξύ των δύο.

Αποστόλης