(My)SQL Limitations (off-topic)

Giorgos Logiotatidis seadog at sealabs.net
Fri Jun 17 13:03:46 EEST 2011

Καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Καταλαβαίνω ότι το ερώτημά
μου είναι πολύ application specific οπότε να το απαναδιατυπώσω μήπως
βγάλω μια άκρη:

Υπάρχει κάποιος τεχνικός περιορισμός σε sql βάσεις  (mysql, postesql)
όσον αφορά των αριθμό των rows σε ένα table? Π.χ. ότι η mysql δεν μπορεί
να δουλέψει πάνω από 10m rows ότι και να κάνεις ή ότι για να περάσεις τα
x rows θα πρέπει να κάνεις αυτό

Η εφαρμογή θα πρέπει να μπορεί να κάνει πολλά transactions ημερησίως και
queries που θα απαιτούν (σύνθετα) joins.

Για την ιστορία δουλεύω στο melissi project [1] ένα free software
(client and server side) cloud storage. Σε μία γραμμή θα μπορούσε κανείς
να το πει dropbox alternative.

Ήδη έχω κάνει αρκετή δουλειά με το mongodb (με κέρδισε και η δυνατότητα
του gridfs) αλλά το schema έχει πολλά relations μεταξύ διαφορετικών
collections (~= tables) οπότε προσπαθώ να διαπιστώσω εάν οι relational
βάσεις θα ήταν καλύτερη επιλογή και εάν μπορούν να αντέξουν το βάρος.

Ευχαριστώ,
-γ

[1] http://www.melissi.org