Το καλό λειτουργικό στο upgrade φαίνεται

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Tue Jul 19 16:49:33 EEST 2011

Στις Δευ 18 Ιουλ 2011, ο/η Antonis Christofides έγραψε:
> Έχω κάνει upgrade το Debian ούτε θυμάμαι πόσες φορές (νομίζω 2.2 potato
> ήταν η εγκατάσταση που είχα πρωτοκάνει σ' αυτό το server), και όμως
> κατάφερε πάλι να με καταπλήξει. Βέβαια σ' ένα server που τα περισσότερα
> (από τα πολλά) services εξυπηρετούνται από LDAP και που βρίσκονται μέσα
> σ' ένα chroot εννοείται ότι παρουσιάστηκαν προβλήματα, αλλά χωρίς να
> αίρεται η κατάπληξη.
>
> Τα δύο highlights είναι το upgrade στο grub 2, που σου το κάνει αυτόματα
> chainloaded από το grub 1 ώστε αν κάτι πάει στραβά να μπορέσεις να
> [...]

Τα δύο παραδείγματα ομαλών μείζονων αναβαθμίσεων που αναφέρεις αφορούν εξίσου
και το debian unstable, που μόνο unstable δεν είναι. Το τρέχω 3.5 χρόνια τώρα
(σαν sidux -> aptosid) και ξέρω. Αν προσέχεις λίγο στις αναβαθμίσεις και δε
τις κάνεις εσπευσμένα, ιδίως όταν πρόκειται για "κομβικά" πακέτα, είναι μια
χαρά stable.

Θα πρόσθετα επίσης στο κάδρο και την αναβάθμιση από KDE 3 -> KDE 4, που έγινε
seamlessly. Τούτο είναι ακόμη πιο εντυπωσιακό, γιατί περιελάμβανε το
ταυτόχρονο upgrade δεκάδων πακέτων που έπρεπε να συνεργαστούν μεταξύ τους.

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"