Re: Απορία btrfs

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Jul 19 10:12:24 EEST 2011

2011/7/18 Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>:
> Έχει κάποιος καμιά ιδέα για το αν αυτό το filesystem είναι, εχμ., vaporware?
> Ξέρω ότι η κλασική απάντηση σ' αυτό το ερώτημα είναι όχι, ουδαμώς, κλπ.,
> αλλά ήταν σχεδόν έτοιμο το 2009, και σήμερα παραμένει ακριβώς στην ίδια
> κατάσταση: Σχεδόν έτοιμο.

το ξέρω ότι το ξέρεις ότι δεν παραμένει ούτε κατά προσέγγιση στην ίδια
κατάσταση με το 2009 και το ξέρω ότι το ξέρεις ότι δεν είναι 100%
έτοιμο για production use σε αρκετές περιπτώσεις. Σε καταλαβαίνω
πάντως -- κι εγώ θα ήθελα να έχω τα features του με τη διαβεβαίωση ότι
"Ολα θα πάνε καλά". Η αναμονή είναι σπαστική...