Απορία btrfs

Fanis Dokianakis fanis at infloop.gr
Mon Jul 18 23:15:08 EEST 2011

Στις Mon 18 of Jul 2011 16:21:37 Antonis Christofides γράψατε:
> Έχει κάποιος καμιά ιδέα για το αν αυτό το filesystem είναι, εχμ.,
> vaporware? Ξέρω ότι η κλασική απάντηση σ' αυτό το ερώτημα είναι όχι,
> ουδαμώς, κλπ., αλλά ήταν σχεδόν έτοιμο το 2009, και σήμερα παραμένει
> ακριβώς στην ίδια κατάσταση: Σχεδόν έτοιμο.

Δεν υπάρχει κίνδυνος για data corruption αν κάνεις απλή χρήση σε single
device. Λίγο περιπλέκονται τα πράγματα όταν έχεις να κάνεις με πολλούς
δίσκους, κυρίως όταν χρησιμοποιείς κάτι άλλο εκτός από το raid0, αλλά γενικά
είναι ασφαλές. Το data format δε νομίζω να αλλάξει από εδώ και πέρα και είναι
πολύ πιο γρήγορο σε workload desktop εφαρμογών (fast file listing/indexing
κλπ). Το delopment είναι ιδιαίτερα ενεργό αλλά το documentation πάσχει λίγο.

Αν παίρνεις συχνά backups τότε χρησιμοποίησε το έτσι για να μαθαίνεις. Μερικά
bugs που μπορεί να ενοχλήσουν είναι ότι μπορείς να μετατρέψεις το raid1 σε
raid0 με μια φαινομενικά αθώα εντολή (btrfs fi balance) και το df  δείχνει το
raw ελεύθερο χώρο, δηλαδή όταν έχεις raid1/10 τα monitoring utilities δε
παίρνουν χαμπάρι αν γεμίσει το fs.

Φάνης