dual or quad core

basilis tsapas tsapi at tsapas.gr
Fri Jan 28 22:39:03 EET 2011

On 01/28/2011 12:18 PM, Thanasis wrote:
> Όταν λέμε physical εννοούμε ξεχωριστό χαλκό (καλώδιο) για την περίπτωση
> του twisted pair ...

Ναι, το ίδιο εννοώ κι εγώ..

On 01/28/2011 12:33 PM, Panagiotis Palias wrote:
 > Εκτός από το throughput σε τι άλλο δε σε ικανοποιεί η λύση του
managed  >switch με
 > τα subinterfaces;

Γενικώς δεν μου αρέσει η ιδέα του managed switch. Θέλω να τα κάνω
όλα μέσω linux. Δεν λέω ότι αυτό είναι η καλύτερη λύση - αυτός
όμως είναι ο προσανατολισμός μου..

Lacp δεν σκέφτομαι αυτήν τη στιγμή. Στον fileserver που φτιάχνω,
επί του παρόντος έχω raid5 με 4 δίσκους και στο workstation μου
θα έχω ssd. Αν δω ότι κάνω saturate το gigabit link, τότε μπορεί
και να σκεφτώ για lacp - όχι επειδή υπάρχει πρακτική ανάγκη, αλλά
ως παιχνίδι.. Άλλωστε το όλο project στο σπίτι μου έχει ξεφύγει
κατά πολύ από την κάλυψη των καθημερινών μου αναγκών και έχει
γίνει απλά το προσφιλές μου παιχνίδι.. :-)

On 01/28/2011 09:18 PM, Christos Ricudis wrote:
 > To parapanw setup omws symferei etsi ki alliws ean ekei pou
 > grafei "host1, host2, host3" exeis parapanw mhxanakia apo to
 > laptop tou mpampa.

Ναι, ναι.. Έχω πλημμυρίσει το σπίτι και την πολυκατοικία με
μηχανάκια.. :-D Ηδουνίίίί..

Βασίλης..