dual or quad core

V13 v13 at v13.gr
Thu Jan 27 18:54:46 EET 2011

On Thursday 27 of January 2011, Christos Ricudis wrote:
> On 01/27/2011 02:49 PM, Thanasis wrote:
> > Είναι όμως ξεχωριστές NIC; Το ελπίζω, διότι λέει και περίεργο...
> > Quad Gigabit LAN
> > Teaming function - by grouping four network connections together as one
> > single connection, the bandwidth is four times faster up to 4Gb
> > Redundant function - when one link fails, the other three links will
> > continue working to keep network connected
>
> Nai, einai ksexwristes, kai ayta pou anaferei einai ta standard features
> tou IEEE 802.3ad gia Link Aggregation.

To opoio doylevei kai me diaforetikes kartes diktyoy. Den thelei 4-se-1.

Ayto poy lene omos to lene gia ta winblows kai anaferontai ston driver (esto
kai an den to lene) giati (AFAIK) ekei to bonding to kanei o driver kai
epomenos tha prepei na einai toylaxiston idias markas oste na tis xeirizetai o
idios driver.