dual or quad core

basilis tsapas tsapi at tsapas.gr
Thu Jan 27 20:28:44 EET 2011

On 01/27/2011 06:19 PM, Apollon Koutlidis wrote:
 > Αλλά δε νομίζω ότι έχει τίποτα τέτοιο στο μυαλό του, μάλλον η
 > ιδέα είναι κάτι σε στυλ firewall που στην πραγματικότητα θα
 > καταλήξει να είναι switch.

Γενικώς τα virtual και τα alias δεν μου πολυαρέσουν, εφόσον μπορώ
να κάνω τη δουλειά που έχω κατανού straightforward με ανθρώπινο
κόστος.

Ναι, θα μπορούσα να βάλω μία 4-πλη ethernet (σε κάποιο συρτάρι
αραχνιάζει άλλωστε μία 4-πλη adaptec 100mbit κάρτα, από ανάλογα
εγχειρήματα του παρελθόντος), αλλά επειδή 4 lan ports μπορεί να
μην μου φτάσουν, ήθελα να ξεκινήσω από μια βάση που να έχει
αρκετά lans on board και απλά να προσθέσω άλλη μία διπλή ή τετραπλή..

Τα subnets θα είναι physical και φυσικά έχει να κάνει και με
ασφάλεια αλλά και με το bandwidth ανά switch και ανά lan port
(δεν θέλω να μοιράζομαι το bandwidth μου ούτε με τον πατέρα μου
ούτε με τη συμβία μου ούτε με την τηλεόραση.. :-) ).

Και φυσικά και θα μπορούσα να κάνω τη δουλειά μου με λιγότερα lan
ports, αλλά είμαι ένα παιχνιζιάρικο παιζάκι και μου αρέσει να
παίζω.. :-D

Βασίλης..