remote server backup-restore

basilis tsapas tsapi at tsapas.gr
Thu Jan 13 09:42:25 EET 2011

On 01/13/2011 05:55 AM, Thanasis wrote:

> ssh login στον server και
>
> rsync -aHvx --delete --numeric-ids /path/to/local/dir/
> backup.server.com:/path/to/backup/dir/
>
> για κάθε dir/ που είναι ξεχωριστό filesystem
> (οι / στο τέλος παίζουν ρόλο)

δηλαδή: rsync -aHvx --delete --numeric-ids / backup.server.com:/

και

δηλαδή: rsync -aHvx --delete --numeric-ids /home/
backup.server.com:/home/

Με τον παραπάνω τρόπο ο backup server (ο οποίος είναι
φρεσκοστημένο debian stable) θα γίνει πιστό αντίγραφο του αρχικού
server (με όλα τα system files, attributes, group κτλ
information) ο οποίος είναι debian testing με ένα κάρο πακέτα
εγκατεστημένα, ρυθμισμένα κτλ?

Βασίλης..