Re: Ζεσταίνεται η μπαταρία

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Jan 11 15:56:45 EET 2011

2011/1/11 Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>:
> [...]
> Χτες όμως την ξαναβρήκα να καίει (και τα φωτάκια της
> να δείχνουν ότι φορτίζει, ενώ ήταν πολλές ώρες στην πρίζα και επομένως
> ήδη είχε φορτίσει). Εν τω μεταξύ δεν φαίνεται να έχει χάσει πάνω από
> τη μισή αρχική της διάρκεια (μετά από 5 χρόνια).
>
> Λέτε να ανατιναχτεί ή να πιάσει καμιά φωτιά;

ΔΕΝ θα κοιμόμουν ήσυχος δίπλα της (σημ. για να σε τρομάξω περισσότερο:
οι σπουδές μου ήταν σε ηλεκτρονικά συστήματα - αρκετά χρόνια δουλειάς
στον ίδιο τομέα)

Τώρα αν φταίει η μπαταρία ή ο φορητός κανείς δεν ξέρει. Αν έχεις
γνωστό με ίδιο φορητό/μπαταρία καταλαβαίνεις τι πρέπει να κάνεις (αν
και με συχνότητα εμφάνισης του προβλήματος τον ένα μήνα τα πράγματα
είναι δύσκολα)