Re: Ζεσταίνεται η μπαταρία

firewalker firew4lker at gmail.com
Tue Jan 11 12:20:22 EET 2011

Να ανατιναχτεί ή να πάρει φωτιά αν είναι η γνήσια το θεωρώ πολύ απίθανο.

Γενικά όμως το τι θεωρούμε εμείς πως καίει δεν σημαίνει πως δεν είναι εντός
προδιαγραφών.

Π.χ. υπάρχουν μπαταρίες Li-ion που λειτουργούν άνετα στους 55~60 βαθμούς C.

Νομίζω η Apple έχει ένα πινακάκι με θερμοκρασίες των μπαταριών σε
διάφορες συσκευές της.
Κάνε μια αναζήτηση. Ή στείλε ένα email και ρώτα για να είσαι σίγουρος.