Ζεσταίνεται η μπαταρία

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue Jan 11 11:06:37 EET 2011

Λίγο off topic, αλλά ο Apple laptop μου (για τον οποίο σας έχω πρήξει με το
cdrom του), όταν βγήκε το Ubuntu 10.04, δεν μπορούσε να το σηκώσει με
τα 512M RAM που είχε, και του αγόρασα άλλο ένα γίγα, μήπως με βγάλει
άλλη μια πενταετία. Τι ήθελα και το 'κανα; Μετά από λίγο εμφανίστηκε
μια κατακόρυφη γραμμή στην οθόνη. Επίσης, λίγο μετά χάλασε το βύσμα
τροφοδοσίας, αλλά το επισκεύασα με τρομερή δυσκολία: έπρεπε να κολλήσω
ένα βύσμα 2.5 mm σε ένα ομοαξονικό καλώδιο, έτσι ώστε το μεταλλικό
πλέγμα να είναι ΣΤΗ ΜΥΤΗ και το εσωτερικό καλωδιάκι ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ,
και αυτό είναι τρομερό μανίκι!

Και μετά η μπαταρία μου έκαιγε. Ανησύχησα και μετά το είχα υπό στενή
παρακολούθηση, αλλά για κανένα μήνα δεν το ξαναέκανε, η μπαταρία
λειτουργούσε άψογα: φόρτιζε, σταματούσε όταν γέμιζε, άδειαζε, και ήταν
πάντα παγωμένη. Χτες όμως την ξαναβρήκα να καίει (και τα φωτάκια της
να δείχνουν ότι φορτίζει, ενώ ήταν πολλές ώρες στην πρίζα και επομένως
ήδη είχε φορτίσει). Εν τω μεταξύ δεν φαίνεται να έχει χάσει πάνω από
τη μισή αρχική της διάρκεια (μετά από 5 χρόνια).

Λέτε να ανατιναχτεί ή να πιάσει καμιά φωτιά;