Διανομή για παλιά Pentium με λίγη ram?

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Feb 11 21:57:43 EET 2011

On 11/02/2011 20:33, Dimitris Karagasidis wrote:

> Νομίζω ότι ο με τον όρο "mailserver" αναφέρεται σε λογισμικό και όχι
> actually σε
> μηχάνημα. Επίσης κανείς δεν μίλησε για αγορά ή ενοικίαση μηχανήματος.

Εγώ έτσι κατάλαβα και γι'αυτό έκανα την ερώτηση. Αλλά ακόμη και για
αγορά ή ενοικίαση αν μιλούσαμε, δεν βλέπω πουθενά κάποιο πρόβλημα,
εφόσον υπάρχει ενδιαφερόμενος. Απλώς μου έκανε εντύπωση.

> Συνήθως οι geeks είναι αυτοί που παίζουν με παλιό hardware. Μάλλον έχεις
> ταυτίσει
> την λέξη με ανθρώπους που έχουν την δυνατότητα ή την όρεξη να αγοράζουν
> νέο μηχάνημα
> κάθε 6 μήνες.

H δική μου εκδοχή για την έννοια αυτής της λέξης δεν περιλαμβάνει καν
τους υπολογιστές... Οπότε θα διαφωνήσω :)