Re: Διανομή για παλιά Pentium με λίγη ram?

Dimitris Karagasidis dkaragasidis at gmail.com
Fri Feb 11 20:33:43 EET 2011

> Υπάρχει άνθρωπος τη σήμερον ημέρα που θα δώσει λεφτά για να αγοράσει ή
> νοικιάσει έναν mail server με 16ΜΒ~32ΜΒ RAM;

Νομίζω ότι ο με τον όρο "mailserver" αναφέρεται σε λογισμικό και όχι
actually σε
μηχάνημα. Επίσης κανείς δεν μίλησε για αγορά ή ενοικίαση μηχανήματος.

> Η σιωπή μάλλον σημαίνει: "Ναι. Υπάρχει. Δεν είναι όλοι geeks."

Συνήθως οι geeks είναι αυτοί που παίζουν με παλιό hardware. Μάλλον έχεις
ταυτίσει
την λέξη με ανθρώπους που έχουν την δυνατότητα ή την όρεξη να αγοράζουν νέο
μηχάνημα
κάθε 6 μήνες.

Στις 11 Φεβρουαρίου 2011 7:32 μ.μ., ο χρήστης George Notaras <
gnot at g-loaded.eu> έγραψε: