Re: Διανομή για παλιά Pentium με λίγη ram?

Dimitris Karagasidis dkaragasidis at gmail.com
Thu Feb 10 03:43:37 EET 2011

AFAIK, για ένα base σύστημα με Linux 2.6, θέλεις τουλάχιστον 64MB Ram
(τουλάχιστον έτσι λένε κάποια installation manuals).

Αν θυμάμαι καλά, την τελευταία φορά που επιχείρησα να βάλω Debian σε Pentium
I με 166Mhz και 24ΜΒ Ram, ο installer γκρίνιαζε.

Το ιδανικό θα ήταν να βρείς παλαιότερες διανομές με Linux 2.4.

Στις 9 Φεβρουαρίου 2011 11:49 μ.μ., ο χρήστης linuxlists at freemail.gr <
linuxlists at freemail.gr> έγραψε: