Διανομή για παλιά Pentium με λίγη ram?

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Feb 10 03:31:34 EET 2011

On Wed, 09 Feb 2011 23:49:38 +0200, "linuxlists at freemail.gr" <linuxlists at freemail.gr> wrote:
> Θα μου περισσέψουν μερικά Pentium 120 - 150MHz με 16 - 32 MB Ram, 3,2
> ως 40GB Δίσκους, και 2 USB
>
> Καθώς πάσχω από χρόνια γκαντεμήτιδα κι οξεία αφραγκία πρέπει κάπως να
> τα σπρώξω / αξιοποιήσω
>
> Έχει κανείς να προτείνει διανομή προς εγκατάσταση;
>
> Οι χρήσεις που έχω στο μυαλό μου είναι οι εξής...
>
> Ελεγκτες αυτοματισμών (Είσοδος & έξοδος από σειριακές και παράλληλες)
> πχ συναγερμοί, smart home κτλ)
>
> Sambο-NFSoκούτια για backup servers κτλ
>
> LAMP ή MySQL & Postgresql κουτιά για ψιλοδουλειές

Με 32 MB μνήμης δε μπορείς να τρέξεις οτιδήποτε, αλλά μπορείς να τρέξεις
distributions & builds που είναι φτιαγμένα για 'embedded' λύσεις.  Κοίτα
κάποιο από τα παρακάτω:

    OpenWRT               - http://openwrt.org/
    Embedded Debian       - http://www.emdebian.org/
    Embedded Gentoo       - http://www.gentoo.org/proj/en/base/embedded/
    NanoBSD               - http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/articles/nanobsd/index.html

Προσοχή όμως.  Τα περισσότερα από αυτά υποθέτουν ότι κάπου κοντά έχεις
κι ένα ΑΛΛΟ μηχάνημα, για build box...  Δηλαδή μάλλον δεν είναι και πολύ
καλή ιδέα να κάνεις build όλο το Gentoo ή το FreeBSD από source με μόνο
32 MB μνήμης, σε μηχάνημα με P120 cpu.

Θα γίνει, αλλά μέχρι να τελειώσει θά 'χεις χτικιάσει.