Απορία SQL

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Feb 7 13:24:38 EET 2011

On 2011-02-07 12:04, Emmanouil Batsis wrote:
>  Αυτό δεν θα αποτελούσε redundancy, αντιθέτως θα ήταν ο βέλτιστος
>
>  Και οι δύο περιπτώσεις είναι κανονικοποιημένες, i.e. χωρίς redundancy.

Δεν θέλω τώρα να αρχίσω να ψάχνω τις κανονικές μορφές, ούτε η θεωρία
βάσεων δεδομένων είναι το δυνατό μου σημείο. Δεν καταλαβαίνω όμως πώς
μια πληροφορία που μπορεί να εξαχθεί άμεσα από την ήδη υπάρχουσα
μπορεί να μην είναι redundant. Αυτός δεν είναι ο ορισμός του
redundancy;

Ενδιαφέρουσες απαντήσεις στο ερώτημά μου:
http://stackoverflow.com/questions/2111384/sql-join-selecting-the-last-records-in-a-one-to-many-relationship
Φαίνεται πως, όπως υποπτεύθηκα, είναι όντως RDBMS-specific όσον αφορά
το performance.