Απορία SQL

Emmanouil Batsis manos at abiss.gr
Mon Feb 7 12:04:24 EET 2011

Quoting Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>:
> Θα μπορούσα φυσικά να είμαι σίγουρος αν προσέθετα ένα πεδίο current
> στο wiki_pageversion, αλλά μισώ το redundancy.

Αυτό δεν θα αποτελούσε redundancy, αντιθέτως θα ήταν ο βέλτιστος κατά
πολλούς τρόπος, με το foregin key να δείχνει και ένα χρήσιμο index.

Μία εναλλακτική  που ίσως θα προωθούσε κάποιος είναι η αποθήκευση της
τελευταίας εκάστοτε έκδοσης *μόνο* στον πίνακα wiki_page, ο οποίο
δίνει το πλεονέκτημα της απουσίας join σε σχετικά queries αλλά αλλάζει
τα "semantics" του wiki_pageversion στο να αναφέρεται μόνο σε "παλιές"
ή ειδάλλως μή ισχύουσες εκδόσεις.

Και οι δύο περιπτώσεις είναι κανονικοποιημένες, i.e. χωρίς redundancy.

hth,

Manos