Συζήτηση & προβληματισμοί σχετικά με χρήση του linux ως λειτουργικού

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Fri Dec 16 16:39:09 EET 2011

Στις 16/12/2011 04:19 μμ, ο/η Pantelis Koukousoulas έγραψε:

> Καταρχήν κανείς δε λέει ότι εσύ (ή οποιοσδήποτε άλλος) είσαι "άθλιος
> προβοκάτορας
> και πληρωμένος πράκτορας της Microsoft" ή whatever αν χρησιμοποιείς windows.
> Τα εκατομμύρια των τωρινών χρηστών windows σίγουρα δεν είναι.

Ο Χρήστος εκφράζεται έτσι αφ' ενός λόγω προσωπικού στυλ :) και αφ' εταίρου
λόγω του ότι παλιότερα το να λες ότι χρησιμοποιείς proprietary software ή
έχεις ακόμα windows, επέσυρε τέτοιους χαρακτηρισμούς από πολλούς...

Ακόμα και εκείνοι που είχαν windows το έκρυβαν επιμελώς στις δημόσιες
συζητήσεις τους

Άλλοι καιροί...

> [...]
> χρησιμοποιεί proprietary software (και πάλι μιλάμε μόνο για τις περιπτώσεις που
> υπάρχει επιλογή) τότε κοροϊδεύει τον εαυτό του. Φυσικά αν κάποιος λέει ότι
> χρησιμοποιεί λογισμικό ανεξαρτήτως άδειας ή παρελκομένων απλώς ότι κάνει
> τη δουλειά του αυτή τη στιγμή πιο γρήγορα χωρίς να νοιάζεται ιδιαίτερα για το
> μέλλον, τότε δεν υπάρχει ιδεολογικό θέμα.
>
> Αυτό που θέλω να πω συνοπτικά είναι ότι δεν έχει σημασία από ιδεολογικής
> απόψεως το τι χρησιμοποιείς, εκτός αν ο ίδιος λες στον εαυτό σου ότι
> υπερασπίζεσαι μία ιδεολογία που αντιτίθεται σε αυτό.

Το γεγονός και μόνο ότι κάποιος μπαίνει στον κόπο να επενδύσει ώρες και ώρες
για να εγκαταστήσει, λειτουργήσει, μάθει και συνεχίσει να χρησιμοποιεί linux
(ή καλύτερα ΕΛ/ΛΑΚ), το ότι πριν αγοράσει hardware ψάχνει συμβατότητες κλπ, το
ότι ενδεχομένως έχει περάσει ώρες σε λίστες και φόρουμ για να απαντάει
ερωτήσεις νέων χρηστών, είναι η καλύτερη στήριξη για την ιδεολογία του ΕΛ/ΛΑΚ

> Όσο για την αναλογία, δεν πιστεύω ότι είναι πλέον τόσο τραγικά τα πράγματα.
> Μάλλον πιο πολύ ισχύει το "που χρησιμοποιώ κανονικό ψαλίδι αντί για ελβετικό
> σουγιά για να κόψω ύφασμα" ή κάτι τέτοιο. Οι περιπτώσεις που δεν μπορείς
> να κάνεις με τίποτα τη δουλειά σου στο Linux έχουν γίνει ελάχιστες πλέον.

Εδώ συμφωνούμε σε πολύ μεγάλο ποσοστό
Σε αυτές τις περιπτώσεις το ζήτημα είναι πόσο χρόνο έχεις στη διάθεσή σου
γενικότερα.

--
Φιλικά
Σπύρος