Συζήτηση & προβληματισμοί σχετικά με χρήση του linux ως λειτουργικού

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Fri Dec 16 15:20:28 EET 2011

Κοντεύω τα 15 χρόνια που χρησιμοποιώ linux.

Παρότι έχουμε ξεφύγει από τις παιδικές αρρώστιες (όταν ξεκίνησα με δυσκολία
μπορούσαμε να δούμε ελληνικά ενώ ήταν σχεδόν αδύνατο να έχεις ελληνικό
πληκτρολόγιο σε kde 1), νομίζω ότι θα είναι πάντα το λειτουργικό για τους πιο
ψαγμένους. Κάποτε είχα την ψευδαίσθηση ότι θα μπορούσα να αντικαταστήσω πλήρως
τα windows, αλλά μάλλον πως δεν είναι έτσι...

Τελικά εκεί που καταλήγω είναι ότι το linux είναι ένα εργαλείο, όπως και κάθε
άλλο εργαλείο κάνει κάποιες δουλειές καλύτερα και κάποιες δουλειές χειρότερα
από κάποια άλλα εργαλεία.

Εκεί που υπερτερεί το χρησιμοποιώ, εκεί που υπολείπεται σταθμίζω τις ανάγκες
μου. Γενικά πολύ σπάνια μπαίνω πια στα windows, αλλά όταν μπαίνω, το κάνω για
εργασίες που δεν μπορώ να κάνω στο linux. Και πάντα έχω ένα VBOX στημένο για
κάθε περίσταση...

ΥΓ. Δεν είχα καταλάβει ότι το mint είχε κάνει τέτοιες προόδους... Αν ποτέ
«μαλώσω» με το aptosid θα το έχω υπ' όψιν μου

--
Φιλικά
Σπύρος