Re: Απορία high availability

Stelios M. steliosm at gmail.com
Fri Dec 16 10:44:29 EET 2011

   Από την στιγμή που δεν έχεις αρκετό έλεγχο στα DC που βρίσκονται οι
servers σου, ίσως θα πρέπει να δείς άλλες εναλλακτικές.

   Προσωπικά, για παρόμοια σενάρια, μισθώνω 2 VPS στην ίδια εταιρεία τα
οποία βρίσκονται σε διαφορετικό hardware αλλά στο ίδι ο DC. Το IP switch
over είναι αρκετά εύκολο πλέον. Επιπλέον, τα VPS έχουν ελάχιστες
πιθανότητες για μεγάλα down times καθώς μπορούν να γίνουν boot up σε άλλο
hardware μέσα σε ελάχιστα λεπτά αυξάνοντας έτσι το availability του server.

~stelios