Σχετικά με το life-cycle του λειτουργικού συστήματος ενός server

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Tue Apr 19 15:29:33 EEST 2011

On 04/19/2011 02:42 PM, George Notaras wrote:

> Ωραία, γιατί μόλις βρήκα κι ένα Native Fortran-77 CGI Interface:
> http://www.nber.org/sys-admin/fortran-cgi/
>
> Πάντως λίγο που το διάβασα δεν είναι καθόλου άσχημο. Κάνεις compile τον
> κώδικα λέει κι αυτός απλά τρέχει. Ούτε interpreters ούτε τίποτα. Αλλά
> έχει και μια προϋπόθεση: πρέπει να ξέρει κανείς fortran... κι εγώ μόνο
> ακουστά την έχω.

Α δεν ειναι τιποτα, μαθαινεται πανευκολα. Ειναι παρα πολυ απλη γλωσσα
και δεν εχει περιεργες κατασκευες οπως δομες δεδομενων, αντικειμενα,
αναφορες, templates, και ολες αυτες τις μαλακιες που βαζουν στις
συγχρονες γλωσσες για να γινονται ασυμβατες με τις προηγουμενες εκδοσεις
για να πουλανε compilers και porting services και να μπερδευουν και τον
κοσμο για να πουλανε training.

Το definition της γλωσσας ειναι εδω :

http://www.fortran.com/fortran/F77_std/rjcnf.html

και μπορεις να βρεις ενα πολυ ωραιο tutorial εδω περα :

http://www.physics.nau.edu/~bowman/PHY520/F77tutor/tutorial_77.html