Σχετικά με το life-cycle του λειτουργικού συστήματος ενός server

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Apr 19 14:42:42 EEST 2011

On 19/04/2011 11:21, Christos Ricudis wrote:

> Να σου πω ρε συ, μηπως να το ξαναγραψες σε καμμια δοκιμασμενη γλωσσα που
> αντεχει σιγουρα στο περασμα του χρονου? Fortran 77 ας πουμε.

Ωραία, γιατί μόλις βρήκα κι ένα Native Fortran-77 CGI Interface:
http://www.nber.org/sys-admin/fortran-cgi/

Πάντως λίγο που το διάβασα δεν είναι καθόλου άσχημο. Κάνεις compile τον
κώδικα λέει κι αυτός απλά τρέχει. Ούτε interpreters ούτε τίποτα. Αλλά
έχει και μια προϋπόθεση: πρέπει να ξέρει κανείς fortran... κι εγώ μόνο
ακουστά την έχω.