cifs shares δεν γίνονται mount κατα το boot

linuxlists at freemail.gr linuxlists at freemail.gr
Mon Sep 27 21:54:32 EEST 2010

On 09/23/2010 07:10 PM, linuxlists at freemail.gr wrote:

> Δες άν ξεκινάει η υπηρεσία smbfs
>
> sudo /etc/init.d/smbfs status
>
> Πρέπει να ξεκινάει αυτόματα για να μοντάρει smb / cifs shares.
>
> Είχα το ίδιο πρόβλημα σε SuSE 11 που by default δεν ξεκινουσε.
> Λύθηκε όταν το ενεργοποίησα.
>
> Άν στην περίπτωσή σου δε δουλέψει, δοκίμασε να περάσεις την παράμετρο
> _netdev στα options του mount. Λέει στο σύστημα να καθυστερήσει το
> μοντάρισμα μέχρι να ξεκινήσει το δίκτυο.
>
> Φιλικά,
>
> 	Κώστας

Μιλώντας με δεδομένα SuSE...

Για να μονταριστεί στο boot μια εγγραφή του fstab με cifs filesystem
πρέπει να τρέχει η υπηρεσία smbfs.
Δε σχετίζεται με τη γενικότερη υποστήριξη CIFS / SMBFS αλλά με το
αυτόματο μοντάρισμα των CIFS εγγραφών του fstab και των εγγραφών του
/etc/samba/smbfstab

Υπάρχει περίπτωση να έχει κάτι αντίστοιχο το Debian?

Φιλικά,

Κώστας