cifs shares δεν γίνονται mount κατα το boot

linuxlists at freemail.gr linuxlists at freemail.gr
Thu Sep 23 19:10:15 EEST 2010

On 09/23/2010 03:00 PM, Γιώργος Πάλλας wrote:
> Καλησπέρα στη λίστα!
>
> Έχω ένα minor προβληματάκι που δεν καταλαβαίνω γιατί συμβαίνει:
>
> Στο fstab έχω να γίνεται mount ένα cifs share:
>
> //myserver/mydir       /media/mydir_share   cifs
> defaults,user,auto,noserverino,uid=1000,gid=1000,credentials=/home/gpall/Documents/samba_credentials.txt
> 0       3
>
> Θεωρητικά θα έπρεπε κατά το boot να γίνεται mount, εφόσον βεβαια με το
> pass = 3 που του έχω γίνεται mount μετά από το fs που έχει το credential
> αρχείο, σωστά;

> [...]

Δες άν ξεκινάει η υπηρεσία smbfs

sudo /etc/init.d/smbfs status

Πρέπει να ξεκινάει αυτόματα για να μοντάρει smb / cifs shares.

Είχα το ίδιο πρόβλημα σε SuSE 11 που by default δεν ξεκινουσε.
Λύθηκε όταν το ενεργοποίησα.

Άν στην περίπτωσή σου δε δουλέψει, δοκίμασε να περάσεις την παράμετρο
_netdev στα options του mount. Λέει στο σύστημα να καθυστερήσει το
μοντάρισμα μέχρι να ξεκινήσει το δίκτυο.

Φιλικά,

	Κώστας