Ηλεκτρονικό πρωτόκολλο

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Sat Sep 25 18:51:46 EEST 2010

, George Notaras wrote:

> Δες το 14.2.ε που γράφει τις προϋποθεσεις που απαιτούνται για να μπορεί
> μια ψηφιακή υπογραφή να θεωρηθεί ως "ένδειξη αποδοχής κάποιων
> υπογεγραμμένων δεδομένων από κάποιον συγκεκριμένο υπογράφοντα". Δηλαδή,
> όπως το καταλαβαίνω εγώ, γράφει μερικές προϋποθέσεις για το πότε μια ψηφ
> υπογραφή πάνω σε κάποια δεδομένα μπορεί να θεωρηθεί έγκυρη.
>
> Εντάξει δε νομίζω να περίμενες να δεις να γράφει για αλγόριθμους
> κρυπτογράφησης κτλ, αν και κάποια minimum χαρακτηριστικά (πχ μινιμουμ
> μήκος κλειδιού) θα έπρεπε ίσως να αναφέρονται.

Εγω παλι λεω οτι δεν πρεπει να αναφερει τιποτε απολυτως περαν του "να
πληρει το προτυπο ταδε και τα αναλογα προιοντα να πιστοποιουνται με την
πιστοποιηση συμφωνα με το προτυπο δεινα. Δεν ειναι η δουλεια του
νομοθετη να καθοριζει τεχνικες προδιαγραφες.

Επισης, η "ασφαλεια" (με τι μετρο;) ενος κρυπτογραφηματος δεν ειναι
αναγκαια συναρτηση του μηκος κλειδιου. Αν δεν το ξερεις εσυ αυτο,
περιμενεις να το γνωριζει ο νομοθετης;