Ηλεκτρονικό πρωτόκολλο

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sat Sep 25 18:16:52 EEST 2010

On 25/09/2010 16:54, George Miliotis (Corfiot) wrote:

> Δε βλέπω να λέει για ψηφιακές υπογραφές...
> Μου διαφεύγει κάτι;
> Είναι μια πιο παλιά έκδοση του ΚΕΔΥ που αναφέρεται στην διαβούλευση.

Δες το 14.2.ε που γράφει τις προϋποθεσεις που απαιτούνται για να μπορεί
μια ψηφιακή υπογραφή να θεωρηθεί ως "ένδειξη αποδοχής κάποιων
υπογεγραμμένων δεδομένων από κάποιον συγκεκριμένο υπογράφοντα". Δηλαδή,
όπως το καταλαβαίνω εγώ, γράφει μερικές προϋποθέσεις για το πότε μια ψηφ
υπογραφή πάνω σε κάποια δεδομένα μπορεί να θεωρηθεί έγκυρη.

Εντάξει δε νομίζω να περίμενες να δεις να γράφει για αλγόριθμους
κρυπτογράφησης κτλ, αν και κάποια minimum χαρακτηριστικά (πχ μινιμουμ
μήκος κλειδιού) θα έπρεπε ίσως να αναφέρονται.