Ηλεκτρονικό πρωτόκολλο

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sat Sep 25 16:53:02 EEST 2010

On Saturday 25 September 2010, rouvas at di.uoa.gr wrote:
> Αυτό είναι το εξοργιστικό. Δεν είναι άσχετοι αυτοί που εμπλέκονται.

> Αν προσέξεις, το η-μήνυμα το έστειλε ο Κ., αν μη τι άλλο, λόγω
> ακαδημαϊκής συγγένειας, θα εμπλέκεται και ο Σπ.  ...

Ας σημειωθεί, δημόσια, ότι δεν ανέφερα αυτά τα ονόματα εγώ. Ούτε έκανα κάποια
υπόθεση "θα έχει συμφωνήσει και ο τάδε, λογικά"..

Επίσης, γνωρίζω καλά ότι *γενικώς* οι φωτογραφίες δεν είναι ευθύνη του
φωτογράφου, αλλά αυτού που τις παραγγέλνει. Συνήθως κάποιου από τα πρόσωπα που
τελικά μπαίνουν στην κορνίζα.

--
Say NO to spam and viruses. Stop using Microsoft Windows!