Ηλεκτρονικό πρωτόκολλο

rouvas at di.uoa.gr rouvas at di.uoa.gr
Sat Sep 25 16:18:08 EEST 2010

P. Christeas wrote:
> rouvas at di.uoa.gr:
οπισθοδρομικούς και να φαίνεται βαρύγδουπο.
> Όχι, δεν είναι λάθος λίστα εδώ. Έχουμε πολλές φορές σχολιάσει τέτοιες
πρακτικές στα δημόσια έργα. Και φαίνεται πάλι ότι η μακρά παράδοση
συνεχίζεται.
> Αυτοί που έγραψαν την "διαβούλευση" (να σημειωθεί και το περιθώριο, σε
ημερομηνίες), ήθελαν φαίνεται απλά να δικαιολογήσουν τις δικές τους επιλογές,
> και φυσικά φωτογράφισαν πάλι αυτό που ήδη έχουν ετοιμάσει να παραδώσουν.
Δεν
> νομίζω όμως ότι είναι θέμα τεχνικής ασχετοσύνης, αλλά περισσότερο ένα

Αυτό είναι το εξοργιστικό. Δεν είναι άσχετοι αυτοί που εμπλέκονται.

Αν προσέξεις, το η-μήνυμα το έστειλε ο Καρούνος και, αν μη τι άλλο, λόγω
ακαδημαϊκής συγγένειας, θα εμπλέκεται και ο Σπινέλλης (προφανώς και
άλλοι). Όσοι τους ξέρουν, θα γνωρίζουν και την πορεία των συγκεκριμένων
καθηγητών.
(για τον Σπινέλλη και το φιάσκο του apografi.gov.gr, ας του αναγνωρίσουμε
το τεκμήριο της αθωώτητας (naive)...)

> πρόσχημα
> για να κατευθυνθούν τα έργα από πολιτικές/προσωπικές σκοπιμότητες.

Εξοργιστικό διπλά! και είναι τόσο προφανές!

> Έχω
ήδη απαντήσει, εδώ και μήνες, για την εξέλιξη που έχει πάρει το
opengov.gr. Απογοήτευσε τις όποιες ελπίδες είχαμε στην αρχή ότι αυτή η
προσπάθεια θα ξέφευγε από πρακτικές του παρελθόντος.
> Πρίν από 2-3 χρόνια, στις ίδιες παρέες, μιλάγαμε για τεχνικές λύσεις,
για
> απαντήσεις σε έργα μηχανοργάνωσης όπως αυτό. Σήμερα, μας ζητάνε να να
χειροκροτήσουμε άλλη μία "όλοκληρωμένη πλατφόρμα διαχείρισης", άλλο ένα web-