mod_wsgi me polla daemon processes

Apostolos Bessas mpessas at gmail.com
Mon Sep 20 16:42:38 EEST 2010

2010/9/20 Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>:
> [...]
>
> Έχω δύο Django applications, το foo και το bar, που ακούνε στα
> http://mydomain.com/foo και http://mydomain.com/bar. Apache
> configuration:
>
>     WSGIScriptAlias /foo /path/to/foo.wsgi
>     WSGIScriptAlias /bar /path/to/bar.wsgi
>     WSGIDaemonProcess django user=djangouser group=djangogroup
>     WSGIProcessGroup django
>
> Το ερώτημα: αν θέλω το foo να το τρέχει ο χρήστης foouser και το bar ο
> χρήστης baruser, με άλλα λόγια κάθε εφαρμογή να την τρέχει εξωτερικό
> wsgi process με διαφορετικά χαρακτηριστικά, πώς πρέπει να κάνω το

Χωρίς να είμαι ειδικός στο WSGI, νομίζω δεν μπορείς, παρά μόνο στην
περίπτωση που κάθε WSGI application βρίσκεται σε διαφορετικό
virtualhost (οπότε χρησιμοποιείς διαφορετικά directives στο καθένα).
Εναλλακτικά, μπορείς να δοκιμάσεις τις seteuid κτλ μες στο wsgi script
(δεν ξέρω τι προβλήματα μπορεί να σου δημιουργεί αυτό).

> (Και μπορείτε, επί τη ευκαιρία, να μου εξηγήσετε τι είναι το
> WSGIProcessGroup, γιατί διαβάζω το documentatio αλλά δεν καταλαβαίνω,
> χρησιμοποιεί όρους όπως "process group" και "context", που δεν
> καταλαβαίνω τι θέλουν να πουν.)

Αν δεν κάνω λάθος, αναφέρεται στην έννοια process group του UNIX. Δες
το http://en.wikipedia.org/wiki/Process_group. Αν δεν ξέρεις τι είναι
(χοντρικά, διαμοιράζονται μεταξύ των διεργασιών κάποια πράγματα),
χρησιμοποίησε διαφορετικό για κάθε WSGIDaemonProcess να ξεμπερδεύεις.

Αποστόλης