mod_wsgi me polla daemon processes

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Sep 20 12:26:45 EEST 2010

Ελαφρώς off-topic, δεν έλαβα απάντηση από τη λίστα django-gr (όπου
επίσης ήταν ελαφρώς off-topic), οπότε ξαναρωτάω κι εδώ (πριν δοκιμάσω
και στην python-athens ή όπως λέγεται, αν και διαισθάνομαι ότι οι
ίδιοι άνθρωποι θα το διαβάσουν και στις τρεις λίστες :-).

Έχω δύο Django applications, το foo και το bar, που ακούνε στα
http://mydomain.com/foo και http://mydomain.com/bar. Apache
configuration:

      WSGIScriptAlias /foo /path/to/foo.wsgi
      WSGIScriptAlias /bar /path/to/bar.wsgi
      WSGIDaemonProcess django user=djangouser group=djangogroup
      WSGIProcessGroup django

Το ερώτημα: αν θέλω το foo να το τρέχει ο χρήστης foouser και το bar ο
χρήστης baruser, με άλλα λόγια κάθε εφαρμογή να την τρέχει εξωτερικό
wsgi process με διαφορετικά χαρακτηριστικά, πώς πρέπει να κάνω το
configuration;

(Και μπορείτε, επί τη ευκαιρία, να μου εξηγήσετε τι είναι το
WSGIProcessGroup, γιατί διαβάζω το documentatio αλλά δεν καταλαβαίνω,
χρησιμοποιεί όρους όπως "process group" και "context", που δεν
καταλαβαίνω τι θέλουν να πουν.)

Ευχαριστώ!