multi-window screen από γραμμή εντολών

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Thu Sep 16 12:16:35 EEST 2010

στις 16/09/2010 11:56 πμ, O/H Apollon Oikonomopoulos έγραψε:

> Χρειάζεται ένα απλό torrents.screen με τα κάτωθι περιεχόμενα:
>
> screen -t titlos_1 /path/to/executable1
> screen -t titlos_2 /path/to/another_executable with_argument1
>
> Στη συνέχεια:
> screen -c torrents.screen
>
> Για περισσότερες πληροφορίες, man screen(1) ;-) Όποια εντολή αναφέρεται
> εκεί μέσα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ένα screen script ή ακόμα και να
> περαστεί σε ένα ενεργό screen session με screen -X.
>
> /Απόλλων

Α, πολύ όμορφα. Θα το δοκιμάσω και θα ξαναδιαβάσω και το man
Ευχαριστώ

- --
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

- --
gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-all.html