multi-window screen από γραμμή εντολών

Apollon Oikonomopoulos apollon at noc.grnet.gr
Thu Sep 16 11:56:12 EEST 2010

On 11:32 Thu 16 Sep     , Γιώργος Πάλλας wrote:

> Δυστυχώς δεν νομίζω πως γίνεται αυτό που λες...

Χρειάζεται ένα απλό torrents.screen με τα κάτωθι περιεχόμενα:

screen -t titlos_1 /path/to/executable1
screen -t titlos_2 /path/to/another_executable with_argument1

Στη συνέχεια:
screen -c torrents.screen

Για περισσότερες πληροφορίες, man screen(1) ;-) Όποια εντολή αναφέρεται
εκεί μέσα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ένα screen script ή ακόμα και να
περαστεί σε ένα ενεργό screen session με screen -X.

/Απόλλων