Περίεργος ηλεκτρονικός ήχος από τον υπολογιστή

jack gurulian jack.gurulian at gmail.com
Wed Sep 15 23:51:41 EEST 2010

On Wednesday 15 September 2010 23:37:25 Stefanos Antaris wrote:
> Καλησπέρα,
>
> έχω παρατηρήσει εδώ και μερικές μέρες ότι ο υπολογιστής μου
όταν είναι
> σε idle mode κάνει έναν περίεργο ηλεκτρονικό ήχο.Αρχικά νόμιζα
ότι ήταν
> κάποιο πυκνωτάκι αλλά καταρίφθηκε ο μύθος αφού μπήκα σε
windows.Στη
> συνέχεια νόμιζα ότι έφταιγε ο ssd δίσκος αλλά και αυτό
καταρίφθηκε με
> τον ίδιο ακριβώς τρόπο.Τον θόρυβο τον κάνει ή από τον
επεξεργαστή, ή από
> την κάρτα γραφικών(μαλλον ομως από τον επεξεργαστή).Έστησα
αυτί αλλά δεν
> μπόρεσα να το εξακριβώσω.Τα πάντα στον υπολογιστή μου είναι
3-4
> μηνών.Όταν κάνει κάποια εργασία(ανοίγει το eclipse ή άλλο
πρόγραμμα) δεν
> ακούγεται τίποτα.Όταν όμως τελειώνει η διεργασία, ή δεν κάνει
κάτι το
> σημαντικό που να απορροφάει πόρους τότε ο ήχος
επιστρέφει.Καμιά
> διάγνωση?Γιατί μόνο όταν είμαι σε linux και όχι και στα windows?
>
> ΜΒ:gigabyte ga-x58a-ud7r
> CPU: i7-980x
> graphics : gigabyte ATI Radeon HD 5670
> linux : ubuntu 10.04
> kernel : 2.6.32-24
>
> Ευχαριστώ.

Αν εννοείς ότι κάνει μπιπ μπιπ, δοκίμασε μέσω του alsamixer να
κάνεις mute (πατώντας το 'm') το PC beep. Έχω παρόμοιο πρόβλημα
σε Acer Aspire One και Arch linux αλλά έχω και άλλο ένα πρόβλημα,
ότι όταν κλείνω το pc δεν κάνει store τα alsa levels και πρέπει να
κάνω mute κάθε φορά.

Φιλικά,
Ιάκωβος