Περίεργος ηλεκτρονικός ήχος από τον υπολογιστή

Stefanos Antaris santaris at csd.auth.gr
Wed Sep 15 23:37:25 EEST 2010

Καλησπέρα,

έχω παρατηρήσει εδώ και μερικές μέρες ότι ο υπολογιστής μου όταν είναι
σε idle mode κάνει έναν περίεργο ηλεκτρονικό ήχο.Αρχικά νόμιζα ότι ήταν
κάποιο πυκνωτάκι αλλά καταρίφθηκε ο μύθος αφού μπήκα σε windows.Στη
συνέχεια νόμιζα ότι έφταιγε ο ssd δίσκος αλλά και αυτό καταρίφθηκε με
τον ίδιο ακριβώς τρόπο.Τον θόρυβο τον κάνει ή από τον επεξεργαστή, ή από
την κάρτα γραφικών(μαλλον ομως από τον επεξεργαστή).Έστησα αυτί αλλά δεν
μπόρεσα να το εξακριβώσω.Τα πάντα στον υπολογιστή μου είναι 3-4
μηνών.Όταν κάνει κάποια εργασία(ανοίγει το eclipse ή άλλο πρόγραμμα) δεν
ακούγεται τίποτα.Όταν όμως τελειώνει η διεργασία, ή δεν κάνει κάτι το
σημαντικό που να απορροφάει πόρους τότε ο ήχος επιστρέφει.Καμιά
διάγνωση?Γιατί μόνο όταν είμαι σε linux και όχι και στα windows?

ΜΒ:gigabyte ga-x58a-ud7r
CPU: i7-980x
graphics : gigabyte ATI Radeon HD 5670
linux : ubuntu 10.04