Mini PC

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue Sep 7 17:28:22 EEST 2010

On 2010-09-05 13:31, Stelios M. wrote:
>  Ρίξε μια ματιά σε αυτό που χρησιμοποιώ εγώ για διάφορες δουλειές
>  όπου ο μικρο-επεξεργαστής είναι πολύ 'μικρο' για να κάνει όλα όσα
>  θέλω και ένα mini-ITX πολύ 'μάξι': http://bifferos.bizhat.com/

Αυτό φαίνεται πολύ ωραίο, και αν και είχα αρχικά καταλήξει στο
SheevaPlug, το σκέφτομαι κι αυτό. Απορίες:

* Αν χρησιμοποιώ USB stick για το μπουτάρισμα, θα χρειαστώ τελικά 3
   θύρες USB (δύο USB-to-serial για επικοινωνία με τους logger, συν το
   USB stick). Με ένα USB hub θα γίνει η δουλειά;

* 32 MB RAM φτάνουν; Θυμάμαι ότι σ' έναν υπολογιστή με λίγη μνήμη
   ζοριζόμουν να τρέξω το apt-get.  Βέβαια μπορώ να εγκαταστήσω
   πράγματα στο USB από άλλον υπολογιστή, οπότε δεν θα χρειαστεί
   apt-get (αλλά δεν θα θέλει security updates;). Επίσης, τρέχοντας μια
   απλή python βλέπω ότι τρώει 15Μ resident με το καλημέρα. Θα μπορώ να
   τρέξω ένα απλό σκριπτάκι python χωρίς πολλά-πολλά;