Mini PC

Stelios M. steliosm at gmail.com
Sun Sep 5 13:31:26 EEST 2010

Ρίξε μια ματιά σε αυτό που χρησιμοποιώ εγώ για διάφορες δουλειές όπου ο
μικρο-επεξεργαστής είναι πολύ 'μικρο' για να κάνει όλα όσα θέλω και ένα
mini-ITX πολύ 'μάξι': http://bifferos.bizhat.com/

Παραθέτω τα χαρακτηριστικά του:

   - 150MHz CPU, Intel 486SX instruction set, MMU.
   - 1 watt power consumption (200mA @5v)
   - 68mm x 28mm x 21mm (weight 28g)
   - 32MB SDRAM/8MB Flash
   - OHCI/EHCI USB 2.0
   - 10/100 ethernet
   - Serial console 115200 baud (can be used as 2 GPIO)
   - 4-pin JTAG (can be used as GPIO)
   - 2 permanent GPIO (1 LED, 1 button)
   - Linux 2.6.32.16<http://sites.google.com/site/bifferboard/Home/s3282-kernel-issues>

Προσοχή, η serial console που αναφέρει είναι TTL στην πραγματικότητα οπότε
για να την χρησιμοποιήσεις θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις έναν adaptor
TTL-2-RS232. Εναλλακτικά μπορείς να βάλεις στην USB έναν USB-2-Serial για να
κάνεις την δουλειά σου.

~stelios