Sync μεταξύ Mercurial και Git repos

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu Oct 28 21:12:23 EEST 2010

On 28/10/2010 18:52, Christos Trochalakis wrote:

> Είχα χρησιμοποιήσει το hg-git παλιότερα και δούλευε μια χαρά. Αυτό που
> γίνεται είναι ότι με το plugin το mercurial μαθαίνει να μιλάει το git
> protocol οπότε βάζεις το "κεντρικό" ρέπο σε git και κάνεις push/pull
> με hg client. Απ' ότι λέει στο readme τα git tags μεταφράζονται σε hg
> bookmarks που είναι και το λογικό, με τα tags δεν ξέρω τι γίνεται (στο
> git είναι immutable στο mercurial όχι) αλλά αυτό είναι μάλλον
> λεπτομέρεια.

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση Χρήστο. Από ό,τι μπόρεσα να δω, αυτό το
extension δημιουργεί ένα git ψευτο-repository μέσα στον κατάλογο
.hg/git. Για να επαναφέρουμε το hg repository στην κατάσταση που ήταν
πριν γίνει χρήση του hg-git, αρκεί να σβηστεί αυτός ο κατάλογος και να
σβήσουμε τα bookmark-based branches που είχαμε δημιουργήσει εμείς στο
hg; Θέλω να πω, πειράζει κάτι άλλο αυτό το extension;