Re: Sync μεταξύ Mercurial και Git repos

Christos Trochalakis yatiohi at ideopolis.gr
Thu Oct 28 18:52:27 EEST 2010

2010/10/27 George Notaras <gnot at g-loaded.eu>:
> Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που να κάνει sync ένα Mercurial repository με
> ένα Git;
>
> Έχω βρει το hg-git extension για mercurial, αλλά δεν είμαι απολύτως
> βέβαιος ότι αυτός είναι ο μόνος τρόπος.

Είχα χρησιμοποιήσει το hg-git παλιότερα και δούλευε μια χαρά. Αυτό που
γίνεται είναι ότι με το plugin το mercurial μαθαίνει να μιλάει το git
protocol οπότε βάζεις το "κεντρικό" ρέπο σε git και κάνεις push/pull
με hg client. Απ' ότι λέει στο readme τα git tags μεταφράζονται σε hg
bookmarks που είναι και το λογικό, με τα tags δεν ξέρω τι γίνεται (στο
git είναι immutable στο mercurial όχι) αλλά αυτό είναι μάλλον
λεπτομέρεια.