Re: Ψηφοφορία για το νέο site του συλλόγου

George K. kargig.lists at gmail.com
Thu Oct 28 10:25:01 EEST 2010

2010/10/28 Michael Iatrou <m.iatrou at freemail.gr>:

> [...]
>
> +1
>

> --
>  Michael Iatrou
>

> --

Πολύ πιθανόν να έχεις δίκιο Θάνο, και μεγάλο μέρος της ευθύνης είναι
δικό μου για τον τρόπο που έγινε η ψηφοφορία, αλλά είναι αδύνατο το
παρόν webteam να δεχθεί μία πλατφόρμα και απλά να
συζητήσουμε/ψηφίσουμε το theme. Το webteam όπως και κάθε άλλη ομάδα
του συλλόγου πάσχει από έλλειψη οργάνωσης. Για μήνες δεν έκαναν ούτε
εσωτερικά meetings και κανείς δεν πρότεινε να γίνει  "κάτι", έστω ένα
demo site για πειραματισμούς, μια προτεινόμενη δομή για το
περιεχόμενο, κτλ. Το ΔΣ μπορεί να δράσει συντονιστικά, και αυτό
κάναμε, αλλά όταν έχεις 2 developers που ο καθένας έχει εντελώς
διαφορετικη γνώμη για το τεχνικά και αισθητικά σωστό και έχεις
προσπαθήσει να συμβιβάσεις κάποια πράγματα και παρόλα αυτά συνεχίζει
να υπάρχει ένα περίεργο κλίμα στην ομάδα...τότε δεν έχεις και πολλές
επιλογές.
Η μοναδική επιλογή εκτός της γενικής αυτής ψηφοφορίας θα ήταν να
επέλεγε το ΔΣ πλατφόρμα...καταλαβαίνεις όμως τι θα γινόταν σε μια
τέτοια περίπτωση και τι θα ακούγαμε.

Τα οργανωτικά προβλήματα είναι συνήθως πολύ περισσότερα από όσα
επιφανειακά φαίνονται στις ανακοινώσεις προς τις λίστες.

Φιλικά,
--
Καργιωτάκης Γιώργος
Γραμματέας ΔΣ HELLUG 2010