lgu-ot

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Wed Oct 27 18:06:10 EEST 2010

2010/10/21 V13 <v13 at v13.gr>:
> Ti tha legate (sxetika me tin idea toy) na ftiaksoyme mia lgu-offtopic lista
> opoy tetoia threads na mporoyn na metaferontai ekei? Keram^H^H^H^H^HListarxe?

Αν θυμάμαι καλά, έχει ξαναπροταθεί κάτι τέτοιο και έχει
ξανα-απορριφθεί (δηλ η πλειοφηφία κατά μία έννοια τείνει στην ίδια
γνώμη, όπως φαίνεται από τα 4-5 πρώτα replies).

Μεγάλη προσθήκη στις γνώμες του παρελθόντος είναι αυτό που είπε ο
Ρικούδης. Έχουμε δημιουργήσει τόσες πολλές λίστες, έχουμε γραφτεί οι
ίδιοι άνθρωποι σε όλες αυτές και τελικά είναι σα να έχουμε μία πάλι.
Και ακόμα και αν δεν είμαστε όλοι σε όλες, πάμε και κάνουμε reply to
all βάζοντάς τες όλες στο CC (μην τυχόν και χάσει κανείς το flame).
Και δημιουργείται χειρότερο χάος σε σχέση με παλιότερα που είχαμε μία
και πηγαίνανε όλοι οι τσακωμοί εδώ πέρα, τώρα πρέπει να ψάχνεις να
τους βρείς τριγύρω :-P

Πραγματικά όμως, μια Lgu-ot τί νόημα θα είχε και ποιός θα γραφόταν
εκεί με τί σκοπό ? Να trollάρει ? Πώς θα ξεκινούσε ένα thread εκεί ?
Υπάρχει και πρακτικό πρόβλημα. Αν εγώ ο χψζ χρήστης θέλω να προτείνω
να κατέβει ο σύλλογος στο Pr0n festival δηλαδή, θα πρέπει να υποπτευθώ
πως βάζω ΧΟΝΤΡΑ φυτίλια και να πάω να στείλω την πρότασή μου
κατευθείαν σε μια λίστα-τσίρκο ? Κάπως δεν κολλάει το concept εδώ ....

Πιστεύω πως τα πράγματα είναι ελεγχόμενα, η κίνηση εξάλλου τώρα
τελευταία είναι σχετικά μικρή, γι' αυτό άλλωστε συμβαίνει επίτηδες
αυτό που περιέγραψε ο Γιώργος. Αν το πράγμα έφευγε περισσότερο εκτός
ελέγχου, απλά θα αυξάναμε και την αυστηρότητα στο moderation για να
κρατηθεί σε καλό επίπεδο το SNR.